poniedziałek, 11 lutego 2013

Prolog

 Las nocą może jest niebezpieczny, ale za to jaki piękny. Mama wiele razy mówiła mi, żebym nigdy tu nie przychodziła, jednak teraz się zbuntowałam. W końcu mam już piętnaście lat, umiem o siebie zadbać. 
 Lekki wiaterek rozwiewał moje jasne włosy i delikatnie muskał moją rumianą twarz. Słyszałam cichy szelest liści, spowodowany moim stąpaniem. W powietrzu unosiła się piękna woń natury i tajemniczości. 
 Nagle poczułam mocniejszy świst powietrza wokół mnie. Moje nozdrza drażniła kwiatowa woń, która przybyła wraz ze zjawiskiem. 
 Coś szturchnęło moją dłoń. Choć tego nie widziałam, to mogłam przyrzec, że na wierzch wydostała się moja krew. Fala strachu zalała moje ciało. Pewnie mi się zdaję, jednak wole wracać. Zrobiłam jeden krok wstecz i plecami przyległam do drzewa. Mocne palce ścisnęły moje gardło i wbiły paznokcie w skórę. Chciałam krzyczeć, lecz nie mogłam się odezwać.
- Witaj. Czekałam na Ciebie. - Usłyszałam cichy, damski głos, tuż nad moim uchem.
- Co chcesz? - Wychrypiałam.
 Nie mogłam złapać oddechy, ponieważ ucisk się wzmacniał. Powoli traciłam wzrok, a wszelkie dźwięki cichły.
- Ciebie. - To ostatnie co słyszałam. 
 Potem, ból zalał moje ciało. 


 Choć zdarzyło się to 129 lat temu, ja pamiętam to zdarzenie, jak wczoraj. Ciekawe jakby potoczyło się moje życie, gdybym posłuchała rodzicielki? 
 Jestem jak róża. Wabię śmiertelników wyglądem, zapachem, delikatnością aby wbić im moje kolce prosto w serce. Jestem wampirem. 
 Pozwolę sobie opowiedzieć o mojej osobie, a raczej moich cechach. Moja skóra jest miękka i ciepła, lecz w rzeczywistości niezniszczalna. Mój głos jest jak najpiękniejsza melodia grana osobiście przez Apolla. Moje oczy potrafią zmieniać kolor, aby przyciągnąć uwagę ofiary. Potrafię podnosić samochody jedną ręką, przebiec mile w parę sekund, poruszać się bezszelestnie. Kiedy promienie słoneczne muskają moją skórę, kły się pokazują. Dlatego wolę zacienione miejsca. Każdy wampir ma dwa dary. Jak na razie odkryłam tylko jeden, ponieważ jestem jeszcze młoda. Co to jest? Samokontrola. Moi bracia i siostry nie potrafią na dłuższą metę żyć w śród ludzi. Mnie to nie dotyczy.
 Jestem Mia i myślałam, że nic nie może mnie zniszczyć. Z czasem przekonałam się, jak bardzo się myliłam.

16 komentarzy:

  1. Yeh.!Nawet się cieszę że takie fantasy.XD.Moje strony.XD.Prolog lepszy niż ze zmierzchu.XD.
    Nie mogę się doczekać 1 rozdziału.XD A tak zmieniając temat to ten drugi błogosławi a raczej pierwszy też jestem zajęliśmy.XD.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ku*wa.Środki ale klawiaturą mi zawaliła na komórce.Bo poprzedni kom. był na komórce pisany tak samo jak ten.XD No więc poprawiając.Ten tw pierwszy błogosławi też jest bardzo zajebisty .XD. Kocham.<3<3<3<3<3<3.

    OdpowiedzUsuń
  3. po raz kolejny wpadłaś na ciekawy i niebanalny pomysł na bloga :) podziwiam cię za to <3 nie mogę się doczekać 1 rozdziału, zwłaszcza, że przyznam szczerze, baaaardzoo lubię historie z wampirami xd
    zuzek2 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego nie kontynuujesz tamtej historii? Wydawała się ciekawa. Ala i tak się cieszę, tym bardziej, że opowiadanie będzie o wampirkach :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe :D
    Będe zaglądać a tym czasem zapraszam do mnie:
    http://claws-of-infatuation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. to będzie 1-sze fantasty jakie z chęcią przeczytam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowite, spodziewałam się czegoś innego czytając opisy bohaterów, ale teraz to nabrało sensu. zaskoczyłaś mnie pozytywnie pomysłem z wampirem : >

    OdpowiedzUsuń
  8. Uu, wampir :D Czytając bohaterów myślałam, że pomyliłaś sie w cyferkach czy coś, ale wampira to ja się nie spodziewałam. : D Genialność twoich pomysłow coraz bardziej mnie zaskakuje. LUBIĘ TO! i proszę informuj mnie o nowych rozdziałach (; /@nessive_

    OdpowiedzUsuń
  9. czemu jeszcze nie dodałaś 1 rozdziału bardzo nie to nie cieszy:( choć super piszesz i kocham tego twojego 1 bloga. Prolog super taki tajemniczy... mam nadzieję że będzie związany z one direction czekam na nexta pozdrawiam

    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Wchodzę sobie na blog o Alex i Harrym, klikam "Mój drugi blog" i co widzę, co widzę ? *.* Jako iż jestem fanką wampirów (A najbardziej serialu Pamiętniki Wampirów #TeamDelena) to czytałam wszystko z wielkim uśmiechem na mordzie :D Harry i wampirzyca ? Może być ciekawie ^^ Serio, podoba mi się takie połączenie, oryginalnie ! : D Zyskujesz nowego czytelnika :D A przy okazji, jeśli lubisz tematykę wampirów to zapraszam Cię do mojego opowiadania o nich, a konkretniej o dwóch przyjaciółkach : Pierwotnej Wampirzycy i Hybrydzie, jak narazie są tylko bohaterowie, ale prolog też niedługo :d http://life-an-adventure-full-of-magicc.blogspot.com/
    Wrócę jeszcze do prologu, ciekawie się zapowiada, a ostatnie zdanie jest moim ulubionym *.*

    Pozdrawiam miśku ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Świeeeeeeeeeeeeeetne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się..............

    OdpowiedzUsuń
  13. Ktoś tu się Zmierzchu naczytał xd :3

    OdpowiedzUsuń